mandag 5. mars 2012


Nå lengter jeg virkelig etter varme, slik som antagelig resten av landets innbyggere:)
Ifjor sommer var det en kort og intens sommer her vest, men vi hadde noen glimt innimellom...
som her, Nahjala som har plyndret ripsbusken, artig frøken som elsker alt av mat, unntagen rømme.


Noen perfekte valpedager som de kunne tilbringe utendørs så mye som mulig, det var deilig!
Ikke noe er bedre enn å se glade hunder som er ute og koser seg i solen og blir gode og mette av varme, sol og litt ekstra god mat som kan spises ute, da er det så godt å være hundemamma!


En av englene som har stått på lille Spurvens minnested har vi ihvertfall fått med hit, englene skal være rundt her også, og antagelig kommer det flere når tiden er moden, selv far har ikke noe imot de.


Etter den "store" kjøkkenopprydningen, ble jeg så utmattet, for n' te gang, men jeg fant en liten og grei traådkurv til badehyllen og samlet alle våre skjønnhetsprodukter der.
Siden vi bare har denne ene hyllen, kan den jo se litt allright ut, og det er greit å få småsaker samlet.


Den nye meg ser nå slik ut, siden mer og mer hår datt av, tok jeg de siste stråene med barbermaskinen, så mye deiligere enn å ha noen fjoner stikkende rundt! 
Ble litt kald på hodet, så da er det godt å låne far sin vintercaps.
Nå kan jo heller de som ser meg lure på om jeg er tøff og moderne, kanskje jeg er tidlig ute med en ny mote?
Har sine fordeler, for jeg trenger ikke bruke mye tid på å fikse på tustene lengre:))

Da satser vi på at det skal dukke opp litt energi igjen, for nå vil jeg virkelig ha det koselige, lille rommet som skal bli gjesterom ferdig!

***

4 kommentarer:

  1. Heia :o) Lenge siden jeg var innom her .. skjønner ikke hvor tiden blir av .. men det skyldes nok i hovedsak manglende energi .. har hatt en ny runde med problemer ifht de gutta som bor under her. Nå er en av de oppsagt og han andre fått siste advarsel .. føler meg som Hufsa i mummitrollet .. men det får så være.

    Du er veldig pen Mariann Louise .. og med den capsen ble du rett tøff :o) Ansiktsfasongen din gjør at du kler det meste tror jeg da .. :o)

    Smart å bruke det ostebrettet til krydder .. må bare passe på å ikke snurre for fort .. hihi ..

    Synes det ser ut som om du får det mer og mer koselig - det er nok godt å få satt sitt eget preg på huset. Lykke til med gjesteromprosjekt og så gleder vi oss til varmere dager :o)

    Klemmer!!

    SvarSlett
  2. Hei! Skal si du har vært igjennom litt av hvert siden sist! Må si jeg har tekt på deg og alle de skjønningene du omgir deg med! Nå så jeg en kommentar hos Beth og da fikk jeg se at du har fått ny blogg.
    Lykke til med å gjøre huset koselig! Ha det godt! Håper du er over det verste! -Margit-

    SvarSlett
    Svar
    1. hei
      klart jeg husker deg,
      koselig t du er tilake, skal si du ble tøff med ny sveis,
      ble trist å høre du ikke er bra, masse god bedring, bare positive tanker sendes din vei.
      stor klem fra sylvia

      Slett
  3. Hår er ikke alt Mariann. Du vet jeg opplevde det da jeg fikk cellegift, fikk helt blank hodeskalle da og det finnes mange fine parykker. Sikker på at NAV gir støtte til det etter alt hva du har vært igjennom på Lillegården.

    Blås i håret og nyt heller det koselige stedet dere har nå. Pusle og pynte litt rundt dere der og nyyyt at det er VÅR og snart SOMMER!

    Klem fra Beth og ulldottene...

    SvarSlett